Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wereld schreef:Volgens mijn man kan het ook komen doordat hij boven met het touw aan een ring vast zit, en halverwegen heb ik een knip aan de muur die ik aan een paar mazen vast knip, zodat ze elkaar niet met de boksbal om de oren meppen als ze hem heel en weer scheuren, mischien is hij daar gescheurd...
tine10 schreef:Ik heb hooinetten van hooinet.nl en dat gaat al jaren (al zeker 3) goed met voordroog. Er wordt flink aan getrokken, maar nog geen draadje kapot. Ze zijn wel iets duurder, maar duidelijk van betere kwaliteit. De netten op stal zijn ongeveer 1 bij 1 meter en maaswijdte 4 cm, het net buiten is 3 meter breed (maaswijdte ook 4 cm). Dit hangt dag en nacht buiten, zomer en winter, maar ook hier nog steeds helemaal heel. De geiten hebben ook een klein net buiten hangen en ook daar nog helemaal heel (terwijl geiten bekend staan dat ze veel vernielen).
Focussed schreef:Equiculinair netten ben ik tot nu toe erg blij mee. Mijne was 20 euro en hangt er nu een half jaar, wordt gebruikt met voordroog en hooi en houdt t super goed. Maas is 3x3, heb de L daar pas 10 kg hooi in en zacht materiaal, geen knoopjes.
wereld schreef:Focussed schreef:Equiculinair netten ben ik tot nu toe erg blij mee. Mijne was 20 euro en hangt er nu een half jaar, wordt gebruikt met voordroog en hooi en houdt t super goed. Maas is 3x3, heb de L daar pas 10 kg hooi in en zacht materiaal, geen knoopjes.
Oke dank je voor de tip, deze ga ik proberen. Zach materiaal en geen knoopjes lijkt me wel wat..
Ik neem aan dat je deze hebt?
http://www.equiculinair.nl/product_info ... cts_id/397
wereld schreef:tine10 schreef:Ik heb hooinetten van hooinet.nl en dat gaat al jaren (al zeker 3) goed met voordroog. Er wordt flink aan getrokken, maar nog geen draadje kapot. Ze zijn wel iets duurder, maar duidelijk van betere kwaliteit. De netten op stal zijn ongeveer 1 bij 1 meter en maaswijdte 4 cm, het net buiten is 3 meter breed (maaswijdte ook 4 cm). Dit hangt dag en nacht buiten, zomer en winter, maar ook hier nog steeds helemaal heel. De geiten hebben ook een klein net buiten hangen en ook daar nog helemaal heel (terwijl geiten bekend staan dat ze veel vernielen).
Ja, maar ik ben op zoek naar de ronde netten, niet de langwerpige... Staan in mijn openingspost