Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peanutbutter schreef:Je zou ook je meuslie thuis kunnen zetten en elke keer een klein emmertje met wat meuslie mee kunnen nemen.
Zo deed ik dat vroeger ook ,vaak omdat mijn meuslie vaak gepikt werd. Had namelijk geen slot op mijn ton..
Jetta schreef:xMEGAN___95 schreef:we hebben nooit oud brood, aangezien we thuis amper brood hebben...
???
xMEGAN___95 schreef:mij krijg je daar niet weg met één of ander gedoe dat een paard op het land moet staan,
want alle paarden die bij ons op het land staan zijn er binnen een uur klaar mee en staan ze bij het hek te drangen..
Jetta schreef:xMEGAN___95 schreef:mij krijg je daar niet weg met één of ander gedoe dat een paard op het land moet staan,
want alle paarden die bij ons op het land staan zijn er binnen een uur klaar mee en staan ze bij het hek te drangen..
Dat is gewoontevorming. Aangezien paarden gewoontedieren zijn, is het een kwestie van wennen en niet op reageren als ze staan te gillen.
capopjekop schreef:Idd neem dan iets van een wortel of een appel. Als je dan toch perse wat wilt geven dan is dat gezonder dan brood lijkt me.
Verder denk ik dat je je paard idd meer beloont met meer naar buiten kunnen. Er is ook nog een tussenweg tussen zwaar en verwaarloost op de wei of veel binnenstaan en goed verzorgd worden. Als de paarden het niet gewend zijn zullen ze idd graag weer naar binnen willen, zeker als ze dan weer gevoerd worden. Paarden zijn gewoontedieren en zullen daar dus ook naar leven. Staat je paard alleen in de paddock? Want alleen is ook maar saai, dan zou ik er ook snel klaar mee zijn zodra mijn kuil op is.