De reden:
Ik had eerst een fanatiek ruitertje ervoor die er wedstrijden enz. mee reed, maar zij start nu met haar eigen pony, dus ze is gestopt.
Ik begin het nu ook een beetje druk te krijgen met school en alles en hij staat op een pensionstal, dus hij kost me ook best veel geld (dat heb ik ook wel voor hem over, ik wil in de toekomst ook op een manege gaan staan zodat ik niet zelf hoef uit te mesten en voer klaar moet zetten enz. en dan zou ik naar 2 verschilende stallen moeten en dat red ik niet)
Maar soms zit ik te denken hoe leuk het voor hem zou zijn als hij van een klein meisje was die lekker aan het bos/strand woont en waar hij lekker op de wei kan en lekker kan gaan rijden.
Ik vind mezelf eigenlijk een beetje egoistisch tegenover hem, omdat hij gewoon heel erg veel plezier in rijden en wedstrijden heeft en nu eigenlijk maar een beetje op stal, een paar uur per dag buiten staat en af en toe een wandelingetje met mij maakt.
Het heeft iig geen haast dus ik ga er zoiezo nog een paar maanden overna denken!
Ik zou hem zoiezo ook terug willen kopen als de nieuwe eigenaren hem weg zouden willen doen, dat ie altijd nog z'n oude dag ofzo bij mij zou kunnen slijten.
Info:
Naam: Domingo
Ras: Shetlander
Geslacht: Ruin
Leeftijd: 10 jaar
Kleur: Zwart
Stalgebreken: geen en hij is ook nog 's heel schoon op stal
Papieren: geen, hij heeft wel een paardenpaspoort (gechipt)
Schofthoogte: 1.03 m
Niveau: L startgerechtigd, maar kan veel meer!(behaalde altijd winst)
Omgang: Hij is heel makkelijk in de omgang, superbraaf, 100% verkeersmak en ook trailermak. Hij is ook heel erg sociaal er is echt geen paard waar ik hem niet bij kan zetten, het is eigenlijk een beetje een mietje hij trekt zich meestal terug.
Toebehoren: Het wordt dan waarschijnlijk inc. toebehoren: zadel (kunstof) hoofstel, leren halster, peesbeschermers, 3 paar bandages, zomerdeken, winterdeken, vliegendeken, 2 zweetdekens, heel veel dekjes, bontje voor onder het zadel en poetsspullen.
Hij is altijd netjes op tijd geent, hoeven op tijd gedaan en op tijd ontwormt!
Hier met zijn vorige wedstrijdruitertje!

Hopelijk is de foto niet te groot!