Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EmptyWords schreef:ik zou indd ook gewoon aan wat pensiongasten daar vragen hoe het hun bevalt...
wat ene raar systeem trouwens, je eigen paard moet 2x per week in de manegelessen lopen, dat zou ik dus absoluut neit willen...
VEGASS schreef:hoi britt, bedankt voor je mening, je begrijpt dat ik me rot voel over hoe hij nu staat. Bij ons op stal hebben we eigenaren die gewoon dagen niet komen, niet rijden niks doen met hun paard, dat paard staat dan als een fiets in de schuur Heel zielig. Ik ben er drie x per dag, ben 1 van de betere eigenaren voor een paard, maar deze stal heeft gewoon niet veel te bieden gewoo qua ruimte.
Nieuwe stal mogen ze vlgs mij iedere dag in de wei, mar met vorst durf ik dat zelf denk ik niet heb daar geen ervaring mee. En ...dat bord weet ook niet of dat werkt, maar dat zijn daarl nou eenmaal de regels. Als ik smorgens heb gereden, doe ikhm zelf in de wei, hoeven ze hem er alleen maar uit te halen. Hoop dat dat zo gaat werken.
magicmist gelukkig snap je het. Gelukkig heb jij de knoop doorgehakt en de goede beslissing genomen.Snap ookde reden waarom je het hebt gedaan,....je paard. Dat moet bij mij ook de doorslag geven, maar ik sta nu op een vereniging, beslissingen veranderen niet zo maar. Ik ga nu naar iets van een eigenaar, zijn regels kunnen zo maar veranderen, en dan zou het misschien helemaal niet meer zo zijn als hij heeft voorgespiegeld.
VEGASS schreef:nou barcelano, die stal waar jij het over hebt met de schoon en kantinediensten daar sta ik dus...Ik sta er nu 17 jaar en vind het toch wel moeilijk om dit achter te laten. Waar sta jij dan in de buurt?? En babootje, je hebt geljk, verkassen is ff eng, maar wie weet ben ik wel helemaal happy de pappy dan, en als ik een maand mijn oude stal aanhoudt kan me weinig gebeuren....