Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
XLeandrosX schreef:Ik zou het doen, maar nog wel ff onderhandelen over de prijs. De prijzen van landbouwgrond kun je over t algemeen wel vinden op internet. Kijk even of t redelijk is.
Als je er niet te veel voor hoeft te laten is t een goede investering. Liever t geld in grond stoppen dan op de bank laten staan.
Ik kocht op mijn 18e onder aanmoediging van oma een halve Ha. Niet te duur. 6 jaar later werd het bouwgrond........ De kassa rinkelde lekker. Ik ben oma nog steeds dankbaar.
vang schreef:Een schuilstal heeft in België geen vergunning nodig als ze aan bepaalde voorwaarden voldoet ( vb. één open kant of verplaatsbaar). Eeen bak heb ik niet nodig, een paddock zou wel handig zijn voor in de winter, maar dat zal sowieso wel mogen, da's maar zand).
vang schreef:Te duur vind jij? Ik had namelijk gelezen dat weide tussen de 25000 en de 40000 per hectare gaan. Dan leek dit me wel een schappelijke prijs.
rina schreef:Imo 43 are voor 2 paarden is tenzij het een paar shetties zijn veel te weinig. Het gras zal geen kans krijgen weer rustig te groeien. En zon inimini stukje hooien heeft imo ook geen zin. Daar komen je de kosten niet boven het gewin. Je moet niet vergeten wat het kost om even een loonwerker/boer te laten komen het te maaien, schudden, oprillen en pakken. Dat gaat je op zon klein stukje een hoop kosten geven met maar weinig opbrengst.