ik zag dat velen van jullie een eigen site hebben,
nou wil ik zelf een site starten met iemand anders, maar daar ook een grote site van maken, uiteindelijk het liefst ook met sponsors enzo, nou hoeft dat niet zo'n probleem te zijn gezien het onderwerp, lukt het niet, nouja jammer, dan houden we het een kleine site.
Het gaat om Karin Galema, ze rijdt zel ZZ zwaar dressuur met sommige van haar paarden en heeft van tijd tot tijd paarden te koop staan dus we willen een site maken over karin galema, haar paarden enz. Kunnen jullie mij tips geven?
Dan bedoel ik niet alleen lay out werk en dat soort dingen maar ook echt tips waar ik info kan krijgen over hoe ik uberhaupt een site bouw
want ik heb daar geen flauw benul van, ik kan wel iets met HTML werken,maar dat stelt ook niet echt veel voor en ik wil weten welk programma het beste is om sites online te zetten, om de site te bouwen en waar je een (in eerste instantie) gratis account met een leuke hoeveelheid MB kan krijgen...Dus kom maar op met de tips als jullie die hebben, ik ben een gigantische leek!
Groetjes!

.
nog een aardige onderneming

en daarvoor een homepage aangeboden via het werk van mijn ex.