:Ik ben dus 5 dagen per week bij Jasmijn. Behalve op maandag en woensdag. Op maandag zing ik en op woensdag werk ik bij de Albert Heijn om geld te verdienen voor de paarden, zodat ik wat soepeler dingen kan kopen voor de paarden. Persoonlijk vind ik 5 dagen te weinig voor de paarden, maar ik kan nu eenmaal niet vaker..
Nu is er het volgende probleem bij gekomen:
Mijn contract is eind December verlopen bij de Albert Heijn (had een contract voor een half jaar), en ze willen mijn contract wel verlengen maar daarvoor moet ik vaker werken. Zo niet, dan moet ik stoppen.. Dus dat betekent dat als ik vaker ga werken, ik nog een dag minder bij de paarden ben. Maar als ik stop verdien ik geen geld meer om bijvoorbeeld kapotte dingen voor de paarden te vervangen.
Dus als ik moet kiezen uit 2 dingen:
Stoppen met werken en geen geld meer voor de paarden.
Of meer werken, en nog minder tijd meer voor de paarden.
Ik weet echt niet wat ik moet doen. Misschien kan ik ergens hier in de buurt een baantje vinden voor 1 dag per week
Of anders een baantje met paarden, dat lijkt me namelijk super. Maar ik weet het niet
Wat zouden jullie doen?
? 

het is wel vroeg je bed uit maar je ddoet het voor je school en dan heb je s'middags/s'avonds voor je paard en je huiswerk
.