Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Riaaantje schreef:Bij ons werkt veerust niet helaas.. en paardlief flipt een beetje van de spuitbus..
Ik gebruik glanspray/antiklit van de welkoop. werkt heel goed(weet alleen de naam niet meer)
xsarinax schreef:Riaaantje schreef:Bij ons werkt veerust niet helaas.. en paardlief flipt een beetje van de spuitbus..
Ik gebruik glanspray/antiklit van de welkoop. werkt heel goed(weet alleen de naam niet meer)
mijn pony flipt ook, maar ze luisterd goed naar mijn stem en meestal kalmeerd ze dan wel.
ik heb de antiklit van de welkoop ook wel eens gebruikt maar had bij mijn pony wel effect , maar niet langdurig zoals veerust
MoosjeWings schreef:Hier ook geen ervaring met veerust, gebruik een spray van leovet.
Equishine gebruik ik meestal eigenlijk alleen voor de staart, en ook op de manier zoals cheneda al beschreef. De enkele keer dat ik het op de vacht gebruik is na een flinke poetsbeurt, van een afstandje sprayen, even in laten trekken en er dan met een hele zachtborstel overheen gaan. (Let wel op dat als je de plek van het zadel meeneemt je de komende dagen niet gaat rijden)
LisaLuna schreef:Ik gebruik Glans en ontklitspul maar vliegenspray nog niet. Heb er nog niet 1 gevonden die écht goed werkt.