Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xjoyhoi schreef:Maar het is toch je eigen land ? Waarom moet je dan een vergunning voor een bak hebben ?
ownwise schreef:Houd er ook rekening mee dat je de poep niet op het land mag laten liggen, je moet dit op een vloeistofdichte vloer of in een vloeistofdichte container verzamelen en af laten voeren.
GamblersCup schreef:ownwise schreef:Houd er ook rekening mee dat je de poep niet op het land mag laten liggen, je moet dit op een vloeistofdichte vloer of in een vloeistofdichte container verzamelen en af laten voeren.
???? Als het land groot genoeg is, hoef je het niet uit te mesten... ik begrijp niet helemaal waar je dit vandaan hebt?
Polly schreef:ownwise schreef:Houd er ook rekening mee dat je de poep niet op het land mag laten liggen, je moet dit op een vloeistofdichte vloer of in een vloeistofdichte container verzamelen en af laten voeren.
sinds wanneer? Ik mest mijn land nooit uit.
ownwise schreef:We zijn er achteraan gegaan, en zitten er nog achteraan, maar tot nu toe lijken we toch echt "fout" te zitten.
Hier op bokt kom ik ook het volgende topic tegen: [VSW] Waar laten jullie je mest, eigen weiland?
Ook hier is de boete voor het niet erwijderen van mest uit het land uitgedeeld door het hoogheemraadschap. De TS van het topic geeft aan dit raar te vinden en nooit geweten te hebben, toch geven bijna alle reacties van bokkers aan dat ze dit had moeten weten, aangezien het algemeen bekend schijnt te zijn dat je mest niet mag laten liggen...
Grappig dat in dit topic dan weer precies het tegenovergestelde wordt gezegd![]()
Anyhow, dat zijn andere zaken, wilde het deze TS toch even meegeven, een gewaarschuwd mens telt voor 2.
schrikdraad schreef:Niet goed gekeken.
ik dacht dat jij de ts was van het topic waar je de link van plaatste.
Dus jij hebt een boete omdat de paarden in de wei mesten? absurd. Dan kan elke paarden, koeien en schapen houder wel een boete gaan krijgen.