Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

droge tegels in zomer en winter, dat is helemaal fijn. Scheelt stro-aanvoer, -afvoer, en uitmestwerk. Een goede investering zoals ik het zie. Ik zou graag grotere tegels willen (heb nu 50 x 50 cm) het is nu puzzelen als ze er eens uitgeweest zijn omdat een aantal een stukje afgesneden zijn...

stefje schreef:Ik vraag me af of je vloer voldoet aan de voorschriften...? Hij is niet vloeistofdicht. Ik kom dit tegen in topic [VSW] Rubber op de grond in je stal positief of negatief: "Qua Milieuregels (puntvervuiling) mag een klinkervloer niet meer in een vaste paardenstal. Er moet een vloeistofdichte vloer zijn, of een roostervloer met vloeistofdichte gieropvangput er onder/naast."
. Het is dan de vraag of dat al dan niet onder een 'vaste stal' valt. Maar als je daar geen rekening mee hoeft of gaat houden, dan zou ik juist wel doorlatende matten leggen. De vloer is immers ook doorlatend, tussen de kieren van de tegels door. Maar goed, ik heb geen ervaring met deze combi
. Jade?