Ik heb iemand met intresse voor Maffick.
Zij wou Maffick op afbetaling kopen en daar ging ik mee accoord.
Heel wat gedoe tussendoor wat verder niet belangrijk is, maar nu vroeg ze mij of ze nog minder per maand kon betalen dan afgesproken.
Ik ga hier niet openlijk zeggen hoeveel hij kost en hoeveel zij wil betalen maar het komt erop neer dat er dan 3 jaar over de afbetaling gedaan zou moeten worden.
Ik vind dit nogal lang, niet echt gangbaar.
Ze zegt dat ze kan beloven dat Maffick een goed huis krijgt en ik wil niets liever natuurlijk, ze heeft al 6 paarden en het zag er daar op foto's goed uit.
Maar nou vraag ik me af, als je zo weinig per maand kan betalen , kan je dan wel al die paarden onderhouden?
Ze zegt dat ze haar paarden onderhouden moet, haar auto, kost en inwoning e.d, doet er verder niet toe, maar dan vraag ik me af; Heb je dan wel geld voor een 7e paard ?
Ik weet niet wat ik hiermee moet doen, ik had voor mezelf besloten dat wanneer zij hem niet koopt dat hij dan naar een handelaar gaat.
Misschien banketstaaf maar ik raak hem gewoonweg niet kwijt, hij wordt mij te duur en hij doet verder weinig tot niks meer bij me.
Vind ik ook oneerlijk tegenover hem, hij moet zo gauw mogelijk weer een leuk baasje hebben dat fijn met hem gaat rijden etc.
Ik zit nu met buikgriep dus het enige wat er nou met hem gebeurt is in de wei staan en weer op stal, verder helemaal noppes, want de meid die hem normaal verzorgd als ik ziek ben zit met een gebroken sleutelbeen, dus kan ook niks
Dat terzijde allemaal, maar wat zouden jullie doen?

nèh...