Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Voor een geit./schaap vind ik het ook sneu als ze alleen bij een pony moeten staan, vooral een geit vind het volgens mij leuk om met andere geiten te spelen/stoeien. Qua verzorging zal een shet erbij niet voor heel veel extra werk zorgen is mijn ervaring en iedere dag aan het werk hoeven die van mij ook niet, als ze hun natje en hun droogje krijgen zijn ze snel tevreden. Of anders iemand anders met een pony zoeken die hem bij jouw pony wil stallen?
, sindsdien staat ze op een ander stuk weiland met ons nieuwe paard. Nu, een jaar later, is de staart nog bijna niks gegroeid dus heel erg zonde ! Ik zou er toch een andere pony neerzetten, of een veulen dan hoef je er nu nog niet veel mee te doen. Wie weet over dat je het over 3 jaar wel leuk vindt. Schapen eten de staart volgens mij niet snel op maar die bemoeien zich ook weinig met andere dieren (die van ons tenminste). Dus of je daar qua gezelschap wat aan hebt ..