Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laura_x_ schreef:Ik denk dat er maar weinig mensen in een bak van 60x40 rijden800 m2 (even voor het gemak) is klein, als je nagaat dat een rijbak (60x40) 2400 m2 is. Dus nee, dat gaat niet passen. .
s6801881 schreef:Als je nagaat dat een normale rijbak 20x40=800M2 is zal je de gehele tuin moeten opofferen. Ik vraag me af of je ouders daar op zitten te wachten. Daar komt bij dat als het huis binnen de bebouwde kom staat je er ook niet zomaar paarden mag houden. Daarnaast zou je van de tuin een paddock maken. Zo'n klein stukje land lopen ze zo stukWat ze dan vreten is zand met gevolg zandkoliek.
Sammy_xxs schreef:s6801881 schreef:Als je nagaat dat een normale rijbak 20x40=800M2 is zal je de gehele tuin moeten opofferen. Ik vraag me af of je ouders daar op zitten te wachten. Daar komt bij dat als het huis binnen de bebouwde kom staat je er ook niet zomaar paarden mag houden. Daarnaast zou je van de tuin een paddock maken. Zo'n klein stukje land lopen ze zo stukWat ze dan vreten is zand met gevolg zandkoliek.
Dat is ook niet waar hoor, een vriendin van mij had een falabella in dr tuin (ze woonde in een woonwijk in een rijtjeshuis)
Dus ligt er maar net aan welke gemeente je woont denk ik.
Danielliee schreef:Nee, we hebben 2 huizen (:. Bij het andere huis is het "hun" tuin en ik mag dan in onze nieuwe extra tuin 2 pony's zetten? Wat is strookbegrazing als ik vragen mag? Ons idee was eigelijk om 1 grote stal te maken voor 2 shetlanders die in en uit konden lopen in een afgezet stuk zonder gras. En op bepaalde tijden doen we de "deurtjes" open en kunnen ze zelf kiezen in het stukje grasland of in de stal.