Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Relaxed schreef:Het is denk ik toch een kwestie van oefenen.. Daarbij zou ik het nooit heel kort voor een evt wedstrijd of keuring doen. Door de vele randen en hoeken aan de benen krijg je nooit een mooi egaal geheel, vaak is dit na een paar dagen wel al iets weggetrokken.
Wat ik in de ring vaak zie is paarden met donkere benen en dan zie je net onder de knie de rand van het scheren, dat vind ik zoooo lelijk.. Ik deed bij mijn paard alleen het witte van zijn benen en stopte op de rand van wit naar bruin.. Dan zag je er niks van..
O ja met de haren mee is een goeie tip om het egaler te krijgen
kiwiwitje schreef:met haren mee doe ik alleen met lange haren.. gaat net iets makkelijker en sneller vind ik.
eenitraM schreef:Relaxed schreef:Het is denk ik toch een kwestie van oefenen.. Daarbij zou ik het nooit heel kort voor een evt wedstrijd of keuring doen. Door de vele randen en hoeken aan de benen krijg je nooit een mooi egaal geheel, vaak is dit na een paar dagen wel al iets weggetrokken.
Wat ik in de ring vaak zie is paarden met donkere benen en dan zie je net onder de knie de rand van het scheren, dat vind ik zoooo lelijk.. Ik deed bij mijn paard alleen het witte van zijn benen en stopte op de rand van wit naar bruin.. Dan zag je er niks van..
O ja met de haren mee is een goeie tip om het egaler te krijgen
Ja idd. Paarden met grote witte benen zijn mooi lastig want die scheer ik helemaal. Al het witte van de benen gaat er af en idd. stoppen bij de kleurovergang. Met de haren mee doe ik niet. Dan krijg ik niet alles er af.
kiwiwitje schreef:nee hoor!
kiwiwitje schreef:ja tenzij je een schimmel hebt zou ik het van boven naar beneden doen. want anders heb je een wit been met een hap eruit zegmaar snap je