Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DeSa schreef:Voor de wei zou ik 50,- per maand redelijk vinden.
Voor de pony, heeft ze papieren? Hoe groot is ze?
Lieke schreef:Heeft de merrie papieren, zo ja welke afstamming en is ze wel eens op de keuring geweest, zoja, heeft ze premies behaald. En weet je meer over haar veulens?
Hoe groot is ze?
Waar is de stalling?
ANOUKIEE schreef:Dankjewel voor de reactie's! De stalling ga ik inderdaad proberen te krijgen voor 50/60 euro, maar ben de huidige hooi en stro prijzen ben ik benieuwd of dit gaat lukken!
Over de shetlander ik ben bang dat ik haar niet ga krijgen voor het bedrag tussen de 50 en de 150 wat hier genoemd word!
beatje schreef:Bij ons vraagt de boer net zoveel voor een groot paard als voor een shet qua stalling.Hij zegt die plek ben ik kwijt wat er ook staat.Dat een groot paard meer eet aan hooi maakt hem niet uit ,hij heeft hooi en stro van eigen bodem.Ik betaal er 150 voor ex.eten.
voor een shet zou ik niet meer als 150 betalen.
Froukjeloves schreef:tegenwoordig vragen ze niet voor de shet zelf. wij hebben er ook naar gekeken voor de kleinste van ons. MAar de stallingen zijn buiten verhouding de stalling waar ze zou komen was 160 euro terwijl ik een fjord heb en daar 200 voor kwijt ben terwijl daar een buiten binnenbak all in en weet ik hoeveel weide bij zit.
dus hebben we gezegt we wachten wel tot ze wat groter zijn, en dan een groter paard ( de fjord kunnen bereiden) maar nu zitten ze al steeds op de fjord. Dus dat gaat al goed. Beetje jammer dat de stalling zo duur moet zijn voor die kleintjes. zo raken mensen ze bijna niet kwijt.