Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjors schreef:En 1 tip: begin pas bij een andere plak als je de plak die daar voor zit helemaal in de kruiwagen licht! Als je ze zo half eraf haalt dan kan dat nog een rot klusje worden.
Succes!
Gini schreef:Sjors schreef:En 1 tip: begin pas bij een andere plak als je de plak die daar voor zit helemaal in de kruiwagen licht! Als je ze zo half eraf haalt dan kan dat nog een rot klusje worden.
Succes!
Ging dat maar zo makkelijk. De volgende plak valt vaak al om nog voordat je de vorige helemaal hebt kunnen pakken en dan begint het geleur en getrek om die andere helft er toch maar onderuit te krijgen.
aerdenhout1 schreef:HIHI... vierkante en geen ronde balen dus!![]()
Wat een ellende af en toe he?![]()
Momenteel heb ik weer zo'n @#&^%$ baal! Inderdaad proberen.... let wel PROBEREN!!! ... toch die ene verdomde rotplak eerst los te krijgen voor je aan een ander begint. Trek vooral aan de onderkant van die weerbarstige plak.
Dat omvallen.... #@%^&) bekend verschijnsel! Dan met 2 mensen toch proberen vanaf de onderkant de plak los te trekken.... vloeken en tieren wil nog wel eens helpen!
![]()
![]()
![]()
Gini schreef:aerdenhout1 schreef:HIHI... vierkante en geen ronde balen dus!![]()
Wat een ellende af en toe he?![]()
Momenteel heb ik weer zo'n @#&^%$ baal! Inderdaad proberen.... let wel PROBEREN!!! ... toch die ene verdomde rotplak eerst los te krijgen voor je aan een ander begint. Trek vooral aan de onderkant van die weerbarstige plak.
Dat omvallen.... #@%^&) bekend verschijnsel! Dan met 2 mensen toch proberen vanaf de onderkant de plak los te trekken.... vloeken en tieren wil nog wel eens helpen!
![]()
![]()
![]()
Om dan uiteindelijk met een rode en gefrustreerde kop een boer te bellen die kleine balen hooi levert. Been there, done that.
nikkie722 schreef:dank u voor de tips dames!!
wat betalen jullie nou voor een grote baal hooi als ik vragen mag???
betaal voor een baal van ong. 120 kilo E20
russel schreef:nikkie722 schreef:dank u voor de tips dames!!
wat betalen jullie nou voor een grote baal hooi als ik vragen mag???
betaal voor een baal van ong. 120 kilo E20
Is ook nog goedkoop! Wat ik zou daar nu 27'50 voor moeten betalen , heb nu een baal van 400 kg voor 40 en dat goedkoop, want kosten hier nu 50 tot 55