Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gentlegiant schreef:Ik heb op verschillende stallen gestaan en ook die beruchte problemen mee gemaakt
Maar een stal zoals bij ons heb ik nog nooit gezien en dat is ook echt waar
Paarden krijgen zoveel krachtvoer als de eigenaar wilt worden op vaste tijden gevoert
2 keer perdag strooien we ruim op in overleg met de eigenaar meer of minder
2 keer perdag hooi hoeveel heid in overleg met eigenaar
Eigenaar mag eigenvoer kopen en klaar zetten word gevoert met de rest vd paarden
Geen brok van ons betekend bedrag van stal geld af zo ook als je geeb stroo wilt maar zelf bodembedekkinf inkoopt
Op vrijdag tussen 2 en 4 word gemest dmv de uitschuifbare wanden
Elk paar heeft zn eigen weide bespreek je met n andere eigenaar dat er paarden bij elkaar gaan dus 2 paarden 2 weides enz enz
Ontwormings plan en word gezorgt voor verschillede kuren
2 keer perjaar deken was service
Stal waar je werkelijk alles open en bloot kan laten liggen 4 maanden alles open gehad van ons zelf kasten enz niets weg ook pension klanten kunnen alles zo laten liggen 4 maanden later licht het er nog
De rij hal word gesleept en gesproeit na staat van bodem mooi optijd en kunt er altijd super in rijden
In de zomer worden de weides beregent na begoefte van t land savonds zo hebben we altijd fijn gras
In overleg is alles mogenlijk! Maar dan ook echt alles
Is je paard drachtig kun je op stal slapen hb je thuis moeilijk heden ze staan vor je klaar
Is je paard ziek en je hebt even geen mogenlijkheid on na n kliniek of iets te gaan geen probleem we brengen je gewoon zelfs snachts
Kortom n pensionstal van goud!
Ben op veel stallen geweest maar dit heb ik nog nooit gezien
Ook de pension klanten onderling geen geroddel geen geklier
Iedereen staat voor elkaar klaar als je aan 10 mensen vraagt kun je me paard los gooien in de hal
Word je paard er 10 keer uit gelaten
Zelfs dekena wisselen peesbeschermers en springschoenen worden om/af/verwisseld
Moet je hoefsmid komen maar er is iets tussen gekomen dan word e wek gezorgd dat er iemand van ons bij is
Nee de pensionklanten en paarden staan hier echt op nummer 1
Iedereen mag komen kijken want zn stal als hier vind je nergens
En dit kan alleen maar iedereen bevestigen
Sorry voor mn spelfouten typ dit op de iphone
linerfa schreef:Hier in de buurt een pensionstal met ongeveer 300 paarden, de ''straatjes'' hebben zelfs namen.. zijn een keertje een paard in de stapmolen vergeten.. paard is daarna helaas overleden..
Niemand die heeft ingegrepen.. zucht...