Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tigra_ schreef:Wat voor ras heb je?
Rare vraag misschien maar over het algemeen zijn ze in mijn ervaring bij stevigere types duidelijker aanwezig en groeien ze veel harder.
De KWPN en NRPS hier daar groeien ze nauwelijks en bij die van me Fries en nog een stevige kruising groeien ze als kool ik knip ze meestal af met een tang.
Tigra_ schreef:Wat voor ras heb je?
Rare vraag misschien maar over het algemeen zijn ze in mijn ervaring bij stevigere types duidelijker aanwezig en groeien ze veel harder.
De KWPN en NRPS hier daar groeien ze nauwelijks en bij die van me Fries en nog een stevige kruising groeien ze als kool ik knip ze meestal af met een tang.
FriesWytske schreef:Tigra_ schreef:Wat voor ras heb je?
Heeft niks met ras te maken. Wij hebben hier ook friezen lopen, waar ze nooit hoeven te worden bijgewerkt. Daar groeien ze gewoon niet bij.