Reageert hij een beetje geërgerd "nee ze moeten nog op stal blijven", dus ik zeg zo "ja maar uw paarden staan ook al op het land", dus toen zei hij ja maar die staan er maar een uurtje op...dus ik zo nou dan kan ik mijn paarden toch ook een uurtje op het land zetten en daarna weer er af halen (we moeten toch eerst opbouwen)? Zegt hij "Nee de schapen moeten eerst de eiwitten uit het gras eten/het gras kaal eten en daarna mogen de paarden op het land... Wat vinden jullie hiervan? Is het eiwitgehalte werkelijk op dit moment te hoog? (weet niet of je dat ergens aan kan zien?) En is het inderdaad beter als de schapen eerst het gras kaal eten? Vind het eerlijk gezegd een beetje jammer want mijn paarden staan dus de hele dag op stal (ik moet ze zelf in de paddock zetten en er weer uit halen) en dat doe ik ook wel. Maarja voordat die schapen het gras kaal hebben gegeten is het ook denk ik al mei ofzo en dan moet ik nog gaan opbouwen! Ik vind het een beetje een raar verhaal, zet je eigen paarden dan ook niet op het land toch? Of ben ik nou gek? Ik heb zo'n vermoeden dat hij gewoon zijn voorraad kuilgras eerst kwijt wil ofzo... het is wel jammer want het is de laatste dagen prima weer