Nou ja, KWPN..... 75% volbloed, maar toch....... Ik denk er over om haar manen te laten groeien, ze worden heel mooi vol nu, niet overdreven, maar wel chique, met een lichte slag erin.....
Da's waar, 't kan d'r zo weer af natuurlijk, en niet geschoten is altijd mis, toch?
Anoniem
Geplaatst: 03-03-12 17:14
Yamcha schreef:
Da's waar, 't kan d'r zo weer af natuurlijk, en niet geschoten is altijd mis, toch?
Ja! Ik denk zeker dat het haar mooi staat.
ArankaM
Geplaatst: 03-03-12 17:16
Ik laat de manen van mijn kwpn`er ook groeien, zij heeft ook hele mooie dikke manen met golfjes erin Ze zijn nu zo'n 30 centimeter en het staat haar super!!
Ik vind paarden met lange manen ook heel mooi, ik heb zelf ook een KWPN merrie en zij heeft ook een lange nek met lange manen en ik vind dat mooier bij mijn paard staan dan kortere manen. En als je het niet mooi vind kan je het er idd weer afknippen
Ik laat de manen van Nash (ook KWPN) ook groeien. In ieder geval zo lang totdat ik er een mooie hengstenvlecht van kan maken. Als het je niet bevalt is het er ook makkelijk weer vanaf .
Anoniem
Geplaatst: 03-03-12 17:28
Oké, ik heb besloten Vegs mag in het lang! Hoe chique!
ik denk niet dat lange manen haar mooier zouden staan dan kort, maar laat ze gewoon groeien joh en als jij het alsnog niet mooi vindt haal je het er toch gewoon af
Ik vind lange manen nooit mooi, behalve bij koudbloeden en dan echt heeeeeel lang.
mimeslosydy
Geplaatst: 03-03-12 21:28
Ik vind lange manen vreselijk, onverzorgd en gewoon echt niet mooi. Behalve bij paarden zoals tinkers, shetlanders, dat soort paarden. Maar dan wel echt lang en dik... Als ik jou was zou ik bij je paard kort houden. Maar het is jouw paard toch? Dus als je lang wilt doe je lekker lang en kan je het altijd weer afknippen
Ik vind lange manen ook onverzorgd. Als je dressuur rijdt vind ik het persoonlijk echt niet mooi gewoon omdat het onverzorgd is. Mijn oud dressuurpaard staat nu op rust op een wei en ik dacht ook waarom laat ik zijn manen niet eens groeien, wat warmer in de winter, in de zomer handig voor de vliegen weg te jagen. Ze zijn ondertussen 3handen lang ongeveer en het is echt niet mooi ze gaan eraf! Ik vind dat lange manen enkel staan bij bepaalde rassen zoals bv haflingers, spaanse paarden enz. Maar als je twijfelt gewoon laten groeien!!! Je kan ze zo weer korter maken
Je moet doen wat je zelf mooi vind. Maar mijn mening: Ik zou ze kort laten, lange manen worden vaak van die onverzorgde piek slierten. Om het even subtiel uit te drukken