Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chipieke schreef:4 weken geleden is er een stukje besproken maar de eigenaar moet dit nog shetlanderproof maken.
We hebben een grote buitenpiste maar zelfs daar zet ze hem niet eens op om de beentjes los te gooien!
chipieke schreef:Ik vind persoonlijk niet dat het aan mij is om haar weiland te gaan afmaken,
ik wil het beste voor de pony, maar voor een ander een stuk weiland afmaken gaat me nét iets te ver...
Dat is niet op 1, 2, 3 gebeurd en ik heb ook geen tijd op overschot
Bassenqua schreef:Dat zou lekker zijn zeg als andere mensen hun tijd en geld in het paard van een ander moeten steken. TS je hebt gelijk hoor dat je dat niet zit zitten, daar is het diertje op de lange termijn ook niet mee geholpen. Er moet gewoon een oplossing komen, ofwel de DB mag het oplossen of de ogen van de eigenaresse moeten open gaan.
chipieke schreef:Ik heb/ben de afgelopen 2 maanden:
- gemiddeld 1x per week om 6u uit mijn bed moeten komen omdat IK telefoon kreeg dat de pony tussen de auto's op straat liep
- vroeger moeten vertrekken op mijn werk, omdat de pony op straat liep en ik deze moest gaan vangen...
- €120 uitgegeven aan nieuwe draad en haken omdat de pony deze stuk had gedaan
- op eigen kost kippengaas gekocht zodat de pony niet meer kon uitbreken, uiteindelijk trapte hij dit gewoon stuk
- €600 uitgegeven aan dierenartskosten omdat de pony zodanig tegen mijn paard haar been had getrapt dat er een flinke lap vlees afhing (kosten waren DA-bezoek, materialen en héél véél nabezoekjes)
- met mijn man naar de spoed gereden omdat hij een flinke trap én beet heeft gekregen van de pony toen we hem van de baan zijn gaan plukken.
Ik heb nooit dank u gekregen van de eigenaresse, ik heb nooit geld terug gevraagd, want dat geeft ze toch niet, dus ik ga géén tijd meer in haar of haar pony steken, ik wil gewoon dat de pony meer ruimte krijgt...
@HTM: klagen is gemakkelijk zeg je?! Ik denk dat zowel ik als de andere huurders op de wei al héél veel tijd en kosten gemaakt hebben voor HAAR paard. Ik betaal niet voor andermans paard, punt