Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolliegirl schreef:Aankomend weekend ga ik een kijkje nemen bij dit paard.
Als alles daadwerkelijk in zo'n slechte staat is, bellen we daar ter plekke de politie op dat ze moeten komen hoe dan ook.
Ben benieuwd.
uryanne schreef:Jolliegirl schreef:Aankomend weekend ga ik een kijkje nemen bij dit paard.
Als alles daadwerkelijk in zo'n slechte staat is, bellen we daar ter plekke de politie op dat ze moeten komen hoe dan ook.
Ben benieuwd.
Nou, dat is toch wel het toppunt! Je kent het dier niet en toch ga je ervan uit dat het verwaarloost/ mishandelt word?
uryanne schreef:Het hele topic is niet nuttig. Sorry dat ik het zeg, maar op het moment lopen er weet ik niet hoeveel topics over de dierenbescherming, 144 e.d. Ook op radio, tv en krant vele artikelen, programma's en reclames voor deze instanties en jij vraagt waar je terecht kunt???
Onder welke steen heb jij gelegen de afgelopen tijd?
Gina schreef:Klop idd, als ze maar water en hooi hebben, het gaat echt nergens over..
Zijn er laatst geen regels ingevoerd met betrekking tot het alleen staan van een dier, zoveel uur naar buiten moet etc? Of is dit nog niet doorgevoerd?
uryanne schreef:144 is toch de politie? Als je dat belt gaan ze toch langs? Ik snap het probleem niet zo?