Een van mijn paarden heeft ontdekt dat schrikdraad best wel meevalt als je jezelf in een banzaimoment er gewoon doorheen gooit. De keren dat ik draad heb kunnen fixen is nog niet op 100 handen te tellen. Nu dachten we slim te zijn door staaldraad te spannen (weinig stroomverlies) maar ook daar banzait hij doorheen. Mijn man heeft nog op niet zo handige manier gecheckt of er wel echt stroom op staat en die vloog een meter de lucht in
Ben op dit moment een beetje ten einde raad, iemand nog tips??? Ik zou graag geen Heras hekwerk neer hoeven zetten en ben bang dat hij hout gaat slopen...

). Een paddock van 20x20 is dan nog te doen, voor mn weiland zie ik dat niet zo zitten, das een hectare waar ik dan omheen moet knutselen

. Heb het ooit weleens met mijn vader gedaan. Stond naast het schrikdraad en toen vlug zijn hand gepakt en daarop ook het schrikdraad
. Dat was onder het mom van durf jij dat draad te vatten? Heb het nog weleens als ik met mijn paard bezig ben en net even te dicht bij het schrikdraad sta. En dan denken: "Goh, wat staat hij nou toch raar te doen"