Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En vooral; vergeet niet te genieten. stef schreef:Gypsy, dat doe ik nu idd ook. Als ik haar eruit haal zet ik haar aan de muur, met het touw door de ring, terug naar mijn hand. Doet ze harstikke goed trouwens. Heb haar ook al op de wasplaats gehad, maar vast zetten? No way!
stef schreef:Gypsy, dat doe ik nu idd ook. Als ik haar eruit haal zet ik haar aan de muur, met het touw door de ring, terug naar mijn hand. Doet ze harstikke goed trouwens. Heb haar ook al op de wasplaats gehad, maar vast zetten? No way!
ik heb 1 paard gehad die in 2006 zijn been verbrijzeld heeft en ik heb een merrie die ik zelf gefokt heb, waar ik al van in het begin van alles mee heb voor gehad, ze is nu 7 jaar en definitief op pensioen. Ik hou ook steeds men hart vast dat er wat ergs met haar gaat gebeuren, ik heb al jaren het gevoel dat ze niet oud gaat worden, en eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat ze nu nog zou leven. Ik leef dus ook in de constante angst dat ze wat gaat voorhebben. Ook met de paarden van men vriend wordt ik panisch, ik zie overal potentieel gevaarlijke situaties en dan moet ik me echt vermannen.
Het is een koele, en zodra mijn hartslag en vooral bloedruk omhoog gaat staat hij je echt aan te gapen ja ja. Meneer gaat door tot ik kalm wordt.