Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Liezel1 schreef:Heb je er ook aan gedacht dat het een probleem kan worden om er uberhaupt één te maken?
Je kunt hem namelijk niet zomaar bouwen.
koetjeboe schreef:Liezel1 schreef:Heb je er ook aan gedacht dat het een probleem kan worden om er uberhaupt één te maken?
Je kunt hem namelijk niet zomaar bouwen.
Waarom zou dat niet kunnen.
Ik dacht namelijk dat als je er een put of zo naast maak alles ophoogt en dan een put waar het water of zo in kan lopen.
Naja heb er geen verstand van maar acht dat er toch wel iets mogelijk was.
Acher op het land is het wel hoger maar wil de bak/padok naast het huis hebben anders moet ik eerst een hele grote wei door voor ik de paarden er in kan zetten of kan rijden.
koetjeboe schreef:Ik begrijp net van mijn vriend dat niet in elke gemeente een vergunning nodig zou zijn.
Sjors schreef:koetjeboe schreef:en iedereen heeft wel een bak hier.
Nou die zin in toch niet helemaal waar hoor![]()
Woon zelf in Angeren, en kom regelmatig in Huissen, ook bij paarden, en die hebben echt niet allemaal een bak hoor![]()
Sommige maar
eszsie86 schreef:het valt me altijd op dat heel veel mensen over iets anders beginnen bijv vergunningen, hier nu ook weer...dat wil TS toch helemaal niet weten ? ze vraagt naar prijzen voor het aanleggen van een bak..wilde het gewoon even gezegd hebben vindt het vaak jammer dat de onderwerpen een andere twist krijgen .. maar kan je helaas niet helpen met een prijsindicatieheb geen paardjes aan huis staan.
koetjeboe schreef:Ja maar als je geen geld hebt voor een bak heb je ook weer niks aan een vergunning. zo kan je het ook bekijken