Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
OpaBokt schreef:Mijn paard staat dus niet 24/7 op stal, maar wel veel. Dit vind ik niet mijn schuld, want ik doe mijn best om om die andere heen mijn paard buiten te krijgen maar dit is voor mij niet te doen ivm schooltijden.
Caira schreef:andere stal zoeken is denk ik de enige optie! Een paard heeft gewoon vrije beweging met soortgenoten nodig!
OpaBokt schreef:Ik krijg hem niet fatsoenlijk de paddock in, ik vind het niet leuk om mijn paard de paddock in te moeten dwingen als die dat niet wilt. Dit heb ik geprobeerd maar dit kan niet. De paarden mgoen hier vanaf 9 uur naar buiten en dan is er eigenlijk nooit iemand aanwezig, verder gaan die andere paarden om 10 uur dan naar buiten en staan dan vaak pas rond uur of 3 weer naar binnen en kom ik pas om half 4 aanzakken, ze mogen ook maar tot 4 a 5 uur buitenstaan. En ik wil wel weer op tijd thuis zijn. Vaak zet iok mijn paard tijdens het uitmesten een uurtje op zo'n plek maar dat is toch weinig.
Mijn paard word er ook niet slechter op ofzo, hij eet gewoon goed, beweegd nog goed etc. is nog vrolijk en ze staan van april tot november ongeveer 24/7 op de wei. Ik rijd gewoon elke dag en daarbuiten nog gaan wandelen? Mijn paard krijgt daar dus wel mok van.. Afspuiten is hier ook niet mogelijk.
OpaBokt schreef:Ik heb dit wel geprobeerd. Ik wijs ze af omdat ze niet mogelijk zijn en ik dit al geprobeerd heb. Misschien dat ik niet duidelijk ben geweest ik heb mijn paard elke dag 2 uurtjes in de paddock kunnen krijgen hier heeft hij na een week erge mok van gekregen en dit heb ik aps na een maand volledig weggekregen, heb hem toenw eer paar keer in de paddock kunnen zetten en de mok kwam al snel weer terug.
Andere stalling ben ik zelf ook nog steeds op zoek naar, zijn er 2 met mijn budget en daar kunnen de paarden in de winter niet buitenkomen.