Hier op stal zijn we al een jaar érg enthousiast, en ook de hoefsmid van één van de friezen hier met rotsstraal was erg te spreken over de verbeteringen.
We verkopen het ook door, omdat we groot inkopen, en het niet goed verkrijgbaar is. Vooralsnog is de eigen pensionstal de grootse afnemer
dus bij deze eens een rondvraag.Merk bij oude, dampige merrie écht verbetering,normaal is ze naarmate het stalseizoen langer duurt in slechtere conditie (en ze staan alleen snachts binnen hier) onze ervaring is dus dat het de ammonia-dampen écht vermindert.
Ik ben benieuwd wat jullie vinden...

ik ben gewoon benieuwd hoe de ervaringen dusver zijn, want het bestaat al veel langer en vooral op de langere termijn, want dát weet ik nog niet. en ja, zoals ik al gewoon noemde, verkopen wij het nu ook, maar ik hoop wel dat ik dan alsnog een vraag mag stellen,en mijn enthousiasme delen, zonder dat het een schande is.
, maar we weten allemaal dat niet íedereen een perfecte stalling voor zijn paard heeft, en helaas gebeurt het nog maar als te veel dat een paard 15 uur of meer per dag op stal staat..en hoe gezond is het al die uren op dezelfde paar m2 te poepen, plassen én te fourageren?? in sommige gevallen is dit middel dus een welkome hulp denk ik zo..
Niet al mijn stalgenootjes zijn het er mee een...en wat mijn paard er van denkt, geen idee. Ik gebruik strokorrels en gebruikte het spul dan als ik de onderlaag weghaalde. Dat stinkt wel zo allemachtig! Dan strooide ik ook een half kopje ofzo. Heerlijk om dan weer verder te mesten. Het is inderdaad wel duur spul, maar ik deed er dan ook maanden mee, met die kilo. Het is nu echt op, en ik denk er ook nog wel es over om het weer es te halen, maar dan een grote zak. Doe ik waarschijnlijk 10 jaar mee (Tancreda, misschien kunnen we delen