Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mnkortleve schreef:Wat vacht betreft zou het makkelijk kunnen mits ze niet giga op de tocht staan en het hangt er ook vanaf wat voor grond het is hier kunnen ze nl absoluut niet buiten blijven.
Kalver iglo is ook een optie, maar dan ben je al snel € 500,- kwijt.
tamary schreef:mnkortleve schreef:Wat vacht betreft zou het makkelijk kunnen mits ze niet giga op de tocht staan en het hangt er ook vanaf wat voor grond het is hier kunnen ze nl absoluut niet buiten blijven.
Kalver iglo is ook een optie, maar dan ben je al snel € 500,- kwijt.
Voor houtwerk, golfplaten en winddoek (dicht hok is veel minder aantrekkelijk) zit je ook rap aan dat bedrag.
ikke schreef:HafNap schreef:Ik zou wel voor iets van een overkapping/beschutting zorgen. Dan kunnen ze droog liggen en schuilen voor wind en regen.
Correctie: Je MOET voor een schuilmogelijkheid zorgen!!! Dat is bij wet verplicht!
Voor TS: Kan misschien nog wel, mag niet.......
ikke schreef:HafNap schreef:Ik zou wel voor iets van een overkapping/beschutting zorgen. Dan kunnen ze droog liggen en schuilen voor wind en regen.
Correctie: Je MOET voor een schuilmogelijkheid zorgen!!! Dat is bij wet verplicht!
mnkortleve schreef:ikke schreef:Correctie: Je MOET voor een schuilmogelijkheid zorgen!!! Dat is bij wet verplicht!
Volgens mij is dit in nl nog niet het geval.
Wil niet zeggen dat ik vind dat het dan ook niet hoef![]()
mirgino schreef:ja zou wel een schot neer kunnen zetten ,dan hebben ze iig een windvrij plekje
of een trailer.
je mag vaak geen hokje neerzetten in de wei