Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kirri schreef:tja als je de luxe hebt om te kiezen zou ik toch voor de 24/7 stal gaanKijk het kan altijd mis gaan natuurlijk, dat is het risico van een nieuwe groep paarden. Maar als jij op dit moment niet erg actief bent in de sport oid. en je mss wat minder tijd hebt? is de tweede stal heel fijn natuurlijk omdat ze dan toch heel de dag beweging heeft etc.
Het is altijd een keuze die je zelf maakt, maar als ik zo'n stal in de buurt had wist ik het wel
Vivat schreef:inderdaad de voors en tegens goed op een rij zetten, als het voor een korter periode is (dus bijvoorbeeld 6 maanden) dan zou ik niet verhuizen. Anders is het denk ik wel de moeite waard, ook omdat je meer buitenrijmogelijkheden hebt, en nu betaal je voor allerlei luxe waar je geen gebruik van maakt. Tenminste ik neem aan dat 'stal 2' goedkoper is dan 'stal 1'
succes met het maken van je keuze!
LCharlotte schreef:Elma_ schreef:ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn die eraan twijfelen of het goed voor een paard is buiten te staan met soortgenoten
Hahaha ik ook niet, 100x liever dat dan een paard dat vrijwel de hele dag op stal staat. Maar 25 of 30 paarden is wel een erg grote 'kudde'.
nicole_hetty schreef:heb je de mogelijkheid om de box van stal 1 (evt tegen betaling) langer vast te houden?
zo ja dan zou ik die box nog even vast houden, en het gewoon proberen bij stal 2. gaat het niet of bevalt het niet goed dan kun je weer terug naar stal 1. maar dan heb je het in ieder geval wel geprobeerd op het beter is voor je paardje en/of voor jou.
nicole_hetty schreef:heb je de mogelijkheid om de box van stal 1 (evt tegen betaling) langer vast te houden?
zo ja dan zou ik die box nog even vast houden, en het gewoon proberen bij stal 2. gaat het niet of bevalt het niet goed dan kun je weer terug naar stal 1. maar dan heb je het in ieder geval wel geprobeerd op het beter is voor je paardje en/of voor jou.