Ik heb een overdekte longeerkraal, nog 2 buitenkralen, 1 binnenbak van 20 x 60 en 1 buiten van 20 x 40, spuitplaatsen met solarium er wordt gevoerd en gemest enzo en zomer op het land en betaal 345.
Hoeveel zou dat in een andere provincie zijn?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_RMHorse_ schreef:Ik vroeg me af wat de duurste stalling ooit is waar iemand staat en wat je ervoor terugkrijgt!
Ik heb een overdekte longeerkraal, nog 2 buitenkralen, 1 binnenbak van 20 x 60 en 1 buiten van 20 x 40, spuitplaatsen met solarium er wordt gevoerd en gemest enzo en zomer op het land en betaal 345.
Ojajoh schreef:_RMHorse_ schreef:Ik vroeg me af wat de duurste stalling ooit is waar iemand staat en wat je ervoor terugkrijgt!
Hertenhof zeker? duurste in de omgeving van Purmerend
SunNDLM schreef:Duurste stal waar ik van heb gehoord was in Rotterdam, deze was € 480 pm (vorig jaar zomer dus allicht omhoog). Echt belachelijk, heb daarna ook direct gezegd dat ik niet meer geïnteresseerd benEn dat was ook nog eens stalling zonder weide met 3 paddocks voor minstens 50 (?) stallen.
LEKKERGEK schreef:SunNDLM schreef:Duurste stal waar ik van heb gehoord was in Rotterdam, deze was € 480 pm (vorig jaar zomer dus allicht omhoog). Echt belachelijk, heb daarna ook direct gezegd dat ik niet meer geïnteresseerd benEn dat was ook nog eens stalling zonder weide met 3 paddocks voor minstens 50 (?) stallen.
ben wel eens beniewd welke stal dat dan is geweest, phoe wat een prijzen zeg!
LEKKERGEK schreef:SunNDLM schreef:Duurste stal waar ik van heb gehoord was in Rotterdam, deze was € 480 pm (vorig jaar zomer dus allicht omhoog). Echt belachelijk, heb daarna ook direct gezegd dat ik niet meer geïnteresseerd benEn dat was ook nog eens stalling zonder weide met 3 paddocks voor minstens 50 (?) stallen.
LEKKERGEK schreef:Nou idd van dat bedrag kan je een huis huren! Echt bizar zeg, en dat er dan ook nog mensen zijn die dat er aan uit geven!