Citaat:
Frans Jozef is inderddad wel moeilijk te pakken te krijgen als je een nieuwe klant bent, ik maak ook altijd meteen een nieuweafspraak als hij er is, en als ie je niet terug belt gewoon blijven inspreken al is het 5 keer per dag, werkt ook!! Moest niet nodig zijn, maar het schijnt tegenwoordig normaal te zijn biij hoefsmeden, sommige uitgezondert natuurlijk!
Ik heb hem toen vaak gebeld en kreeg vaak niemand te pakken; heb toen ook een keer om half zeven gebeld en toen een gigantische ruzie met zijn vrouw gehad waar ik het lef vandaan haalde om onder etenstijd te bellen en dat ze ook een priveleven hadden........
De hoeven van mijn paard waren dus horizontaal aan het scheuren en zijn vrouw had al 3 keer beloofd dat hij terug zou bellen......moest dus uiteindelijk ook naar de uithof.
Daarna heeft Koster de behandeling overgenomen; ging prima behalve dat ik 180 euro betaalde voor ijzers/zooltjes/gel.
Op zich niet zo'n probleem (wel effe slikken aangezien het elke 4 weken moest gebeuren) maar hij kwam vaak gewoon helemaal niet!
Hij had een keer 's avonds afgebeld omdat ie ziek was; zie ik twee uur later op een hondentraining met zijn hond........