Ik heb een hooinet zodat ze langer bezig is met haar hooi eten en een voerbal, zodat ze langer bezig is met haar muesli. Had een lik-it houder met appelding erin, maar daar deed ze niets mee.
Ik zie een liksteen niet zo zeer als speeltje, meer als voedingssupplement. Die van mij heeft ook een liksteen, ze krijgt namelijk weinig naast haar hooi.
Kaboutertjes
Geplaatst: 14-12-11 22:52
Ik had ook altijd een voerbal, zo'n bal met gaatjes waar je brokjes in kunt doen. Konden ze altijd erg druk mee zijn.
zuma1
Geplaatst: 14-12-11 22:54
ha ben net bij botenwinkel geweest en een langwerpige boei gekocht en in de stal gehangen ,verder hangen er borstels en wilgentakken
Heleennn
Geplaatst: 14-12-11 22:55
zuma1 schreef:
ha ben net bij botenwinkel geweest en een langwerpige boei gekocht en in de stal gehangen ,verder hangen er borstels en wilgentakken
hij loopt altijd los en liep ook vaak als kon andere stal in waar zo,n bal hing dan duwde hij ertegen .vanavond wezen kijken en toen stond er er toch mee te klieren.
Hangt de pion of ligt ie los in de stal? Had een paard bij ons op stal ook, totdat hij er keer met zn been helemaal doorheen zat en in paniek aan t rondjes rennen en trappen was. Sindsdien komen er geen pionnen meer in :p
Waar we age gekocht hebben hadden ze een lege plastic jerrycan in de stal liggen. Ieder paard speelde ermee, maar dat waren wel zeer ruime stallen! Bij ons zijn de stallen niet zo groot.
jollybal, als je een stal met tralies hebt kun je daar tussen een appel stoppen, hebben ze wat te doen. of je zet een emmer op de kop, met daaronder iets lekkers, vinden ze ook leuk
Momenteel heb ik niks in zijn stal hangen, hij heeft namelijk een buitenluik en kijkt ontzettend vaak naar buiten. Mijn paard heeft een tijd stalrust gehad ivm een blessure. Toen mocht ik van een stalgenoot even haar jollybal lenen om te kijken of hij daar iets mee deed. Mijn paard bleek daar geregeld mee te spelen volgens stalgenoten. Toen heb ik er zelf een gekocht.
EliseXJoelle
Geplaatst: 20-12-11 13:14
Heb een (lekke!) jollybal in zijn stal hangen, hing eerst in de stal achter hem, maar hebbe ze zijn stal ingeduwd volgens mij. Hij doet er helaas niks mee anders had ik wel een goede voor hem gekocht heb ook een liksteen houder hangen, maar als ik beide kanten van de houder (zo'n likit ding) er op heb dan doet hij er niks mee, haal ik de bovenkant er af is hij opeens zeeer interressant en kan hij er niet meer vanaf blijven xD
Ook heeft hij nog een grote emmer met een 20kg (Dacht ik) lik'steen' (hele emmer zit vol) met knoflook achtig iets wat de vliegen op afstand houd. Meneer kijkt er niet naar om helaas.