Ik heb een bucas smartex rain (oud model) en heb daar nu een onderdeken onder maar ze zijn vaak allemaal te lang.
Al meerdere gepast. Nu zag ik de liners van horseware en die zijn mooi kort. Zou dit passen en zou dit vooral ook goed blijven liggen?
Mijn paard staat 24/7 buiten dus moet wel echt goed blijven liggen
Ik heb deze van bucas

en het gaat om deze onderdekens:

Ik heb uit een oud topic deze reactie al gevonden dus ik neem aan dat het ook wel kan onder een bucas deken?
Darkness85 schreef:Je hebt van Horseware de Horseware Liners. (Vroeger bekent als de Duo Liners) Die kun je onder elke Horseware deken doen. Je hebt ze in 100gr, 200gr, 300gr en 400gr. Officieel volgens de fabrikant kunnen ze alleen onder de dekens waar ook een bevestigings haakje aan de voorkant van de deken zit. Maar dat is onzin. Ik gebruik ze onder al m'n amigo dekens.
Aan de achterkant van die Liner dekens zitten 2 clipjes die je vast clipt aan de 2 oogjes waar ook je staart riem aan vast zit. En op de borst doe je hem gewoon alleen dicht zonder hem aan je bovendeken vast te maken. Er zitten geen buik, kruis singels aan. Werkt perfect en schuift niet. Blijft echt gegarandeerd zitten.
Ik zou alleen wel 1 maat kleiner bestellen dan je bovendeken. Dus als je van bovendeken 6.6 hebt. Kun je van de Horseware Liner beter 6.3 bestellen.
Als je besluit om zo'n deken te kopen kun je hem voordelig bestellen bij Bokker Josie.