Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LovingTweety schreef:Ik heb hier een pony van 21 die al jarenlang een gruwelijke hekel aan regen heeft. Zelfs als ik haar eten buiten leg blijft ze binnen staan. Gelukkig kan ze zelf kiezen.
Nanmar schreef:Gelukkig is hij niet de enige![]()
Sizzle; Fokken op weersbestendigheid? Je zou verwachten dat een halve fjord wel enigszins 'weerbestendig' is haha sneeuw vindt hij prachtig dat wel, maar regen.. Alsof ie van suiker is!
Ik vind hem nog zo jong om er al een deken op te gooien, bovendien heeft hij nu al een enorme teddyvacht dus misschien niet zo handig om er nu nog mee te beginnen?
Sizzle schreef:Jahoor die zijn er zat.
Weersbestendigheid is immers geen selectiekriterium in de hedendaagse fokkerij.
Nanmar schreef:Gelukkig is hij niet de enige![]()
Sizzle; Fokken op weersbestendigheid? Je zou verwachten dat een halve fjord wel enigszins 'weerbestendig' is haha sneeuw vindt hij prachtig dat wel, maar regen.. Alsof ie van suiker is!
Ik vind hem nog zo jong om er al een deken op te gooien, bovendien heeft hij nu al een enorme teddyvacht dus misschien niet zo handig om er nu nog mee te beginnen?
Anoniem schreef:Geen dekens er op doen hoor! hij kan lekker binnen staan, en je zegt dat het een fjord is. Hij overleefd het zo ook wel!
Tries_en_Faf schreef:Ik heb een aantal ijslanders, waarvan mijn jongste merrie ook echt heeeeeeeeeeeeel erg blij was toen ze in een schuilstalletje kon vorig jaar vanaf het land waar ze vanaf kwam toen zonder schuilgelegenheid.
ging dr meteen in, en kwam er de eerste dag NIET meer uit, en die had een vacht heeee, enorm!
Mijn 24jarige KWPNruin, kan je zeker ook niet in de regen rijden, steeds met zijn kont in de regen staan, en totaal niet willen lopen in een natte bak, ook hem laten we maar met rust met dit weer.
De rest vind regen heel niet zo erg