Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Duhelo schreef:als Ts iets in de trant van paddockparadise kan maken (bv een looppad rondom de weide oid) dat de paardjes een grote toer kunnen galopperen, en als de paarden meerdere keren per week getraind worden, zie ik niet echt in dat ze weinig beweging hebben?
mijn 2 jarige staat sinds haar 6 maand de hele winter op 20*50 en die is perfect gelukkig hoor (zij staat in de zomer wel op een hele grote weide, en momenteel staat ze ook nog daar)
Tigra_ schreef:Duhelo schreef:als Ts iets in de trant van paddockparadise kan maken (bv een looppad rondom de weide oid) dat de paardjes een grote toer kunnen galopperen, en als de paarden meerdere keren per week getraind worden, zie ik niet echt in dat ze weinig beweging hebben?
mijn 2 jarige staat sinds haar 6 maand de hele winter op 20*50 en die is perfect gelukkig hoor (zij staat in de zomer wel op een hele grote weide, en momenteel staat ze ook nog daar)
Ik zeg ook niet dat ze weinig beweging krijgen.(als je op mij doelde dan)
Persoonlijk ben ik voor minimaal 5000 m2 weide/paddock. Of dat nu alleen zomer is maakt niet zoveel uit. Maar ik vindt het heerlijk als mijn paard van wei tot wei zich helemaal uitleeft en dat kan op een kleine ruimte gewoon niet zo goed. Maar dat is mijn mening. Ik weet dat vele er anders over denken. Maar vindt het soms jammer dat mensen altijd maar overal op ieder kleine hoek een paard willen houden. En nee nu doel ik niet perse op TS maar algemeen. Want zoals ik al zei als paddock in de winter en eventueel zomer maanden 's nachts prima te doen.