en weet je waar ik die goedkoop kan kopen?
het is misschien een domme vraag, maar kan het ook met een gewone tondeuse?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kleinvosje schreef:Jody, ik ben het niet eens dat een apparaat huren goedkoper is, zeker niet als je regelmatig scheert. Ik gebruik em erg veel, was veel meer kwijt geweest als ik elke keer had moeten huren.
eenitraM schreef:Tondeuse is genoeg.
Ik heb geleerd dat bij de KWPN-ers zeker de kroonrand, sokken en oren kaal moet. Heeft het paard witte voeten, dan scheer je al het witte eraf, tot aan grens van wit naar bruin/zwart e.d. Staart wordt ook aan de bovenkant geschoren. En natuurlijk de baard en neusharen.
Met een echt groot scheermachine lukt het nooit netjes.
nicky_rilana schreef:ik neem aan dat je alleen het wit wil scheeren?
ik zou gewoon de een ruitersportzaak gaan en daar vragen naar een klein scheeraparaatje, ik zou geen witte benen scheren met een groot scheeraparaat, dat is hel maal niet makelijk. als je witte benen scheert moet je ze niet te kort scheren want dan wordt het roze en dat is ook niet mooi
nicky_rilana schreef:eenitraM schreef:Tondeuse is genoeg.
Ik heb geleerd dat bij de KWPN-ers zeker de kroonrand, sokken en oren kaal moet. Heeft het paard witte voeten, dan scheer je al het witte eraf, tot aan grens van wit naar bruin/zwart e.d. Staart wordt ook aan de bovenkant geschoren. En natuurlijk de baard en neusharen.
dat was vooral vroeger. oren mogen niet meer uitgeschoren woren, neusharen tot 1 cm op internationaale wedstrijden en de staart gebeurt nog maar vrij weinig
nicky_rilana schreef:eenitraM schreef:Tondeuse is genoeg.
dat was vooral vroeger. oren mogen niet meer uitgeschoren woren, neusharen tot 1 cm op internationaale wedstrijden en de staart gebeurt nog maar vrij weinig