zoekfunctie gebruikt niet veel wijzer geworden .
we hebben een heuze muizenplaag op stal , en laat ik nou net scheitsbenauwd voor die beesten zijn !
we hebben ze in alle formaten incl dikke ratten.
gif staat er , hokje om ze te vangen staat er ... zo af en toe vind ik er 1 in de waterbak.
af en toe loopt er 1 in een muizenval maar meestal zijn ze te slim en eten ze het voer weg zonder resultaat.. en gaan ze gewoon lekker in mijn kast zitten tussen de dekjes , zadel ed .. .
ik ben echt ten einde raad , ik ga zelfs met zenuwen naar stal omdat ik ze zo ongelovelijk eng vind
en dan overdrijf ik echt niet
.herrie maken voordat ik mn kast inga helpt niet , ze blijven lekker zitten tot ik mn zadel wil pakken , ervan overtuigd ben dat er geen muis is en hij dan plots toch tevoorschijn komt en over mn arm loopt , aan mn singel hangt en ik letterlijk keihard begin te gillen helaas ook zonder resultaat ..
ik heb nu mijn hele kast ontruimd , alles waar ze tussen kunnen zitten is eruit .
zadel hangt nu zonder bontje , dus dat is ook niet lekker warm meer .
kast is schoongemaakt , geen enkel spoor van eten , snoepjes ed ...
wat maakt mijn kast zo aantrekkelijk ? en wie heeft de gouden tip ? ik ben allang blij als ze niet meer in mijn kast zitten muizen op stal is normaal maar dit ? nog nooit meegemaakt op andere stallen en vorig winter ook niet op deze stal..
Stalkat hebben we al gevraagd , maar dat wil de stalhouder niet ivm de vogels .
#HELP

nog 1 erbij ziet de stalhouder denk ik niet zitten hihi !
. Verder zou ik zo min mogelijk gif gebruiken (ivm hond en belanden in waterbak....)
(Bij ons haha)
slimme beesten daar, heb je ook een drive inn? of wacht je tot het herfst wordt en het een drijf in wordt??
was erg fijn ivm ventilatie en tegen schimmel maar dan maar een paar gaten boren
)
zijn dan zeker wel domme ratten, maar aan de andere kant zouden ze met onze muizenpopulatie zo veel te eten hebben dat er veel meer ratten zouden zijn en raad eens welke van de twee ik minder erg vind