zoekfunctie gebruikt niet veel wijzer geworden .
we hebben een heuze muizenplaag op stal , en laat ik nou net scheitsbenauwd voor die beesten zijn !
we hebben ze in alle formaten incl dikke ratten.
gif staat er , hokje om ze te vangen staat er ... zo af en toe vind ik er 1 in de waterbak.
af en toe loopt er 1 in een muizenval maar meestal zijn ze te slim en eten ze het voer weg zonder resultaat.. en gaan ze gewoon lekker in mijn kast zitten tussen de dekjes , zadel ed .. .
ik ben echt ten einde raad , ik ga zelfs met zenuwen naar stal omdat ik ze zo ongelovelijk eng vind

herrie maken voordat ik mn kast inga helpt niet , ze blijven lekker zitten tot ik mn zadel wil pakken , ervan overtuigd ben dat er geen muis is en hij dan plots toch tevoorschijn komt en over mn arm loopt , aan mn singel hangt en ik letterlijk keihard begin te gillen helaas ook zonder resultaat ..
ik heb nu mijn hele kast ontruimd , alles waar ze tussen kunnen zitten is eruit .
zadel hangt nu zonder bontje , dus dat is ook niet lekker warm meer .
kast is schoongemaakt , geen enkel spoor van eten , snoepjes ed ...
wat maakt mijn kast zo aantrekkelijk ? en wie heeft de gouden tip ? ik ben allang blij als ze niet meer in mijn kast zitten muizen op stal is normaal maar dit ? nog nooit meegemaakt op andere stallen en vorig winter ook niet op deze stal..
Stalkat hebben we al gevraagd , maar dat wil de stalhouder niet ivm de vogels .
#HELP