Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maakt mij wat uit 
Sodeletuut schreef:Leuk dat iedereen 'paard' zegt, maar waarom staan er dan zo veel paarden op pensionstallen waar ze in de winter helemaal niet buiten komen?
Sodeletuut schreef:Leuk dat iedereen 'paard' zegt, maar waarom staan er dan zo veel paarden op pensionstallen waar ze in de winter helemaal niet buiten komen?

Naaltje schreef:Sodeletuut schreef:Leuk dat iedereen 'paard' zegt, maar waarom staan er dan zo veel paarden op pensionstallen waar ze in de winter helemaal niet buiten komen?
omdat de mensen die hier reageren misschien gewoon paarden hebben die buitenkomen??
Naaltje schreef:Sodeletuut schreef:Leuk dat iedereen 'paard' zegt, maar waarom staan er dan zo veel paarden op pensionstallen waar ze in de winter helemaal niet buiten komen?
omdat de mensen die hier reageren misschien gewoon paarden hebben die buitenkomen??
Je vraagt toch ook niet ''wie is er linkshandig'' en als er dan 4 reacties komen ''ik niet'' > ja maar hoe kan het dan dat er toch mensen linkshandig zijn...
En de paarden komen niet allemaal buiten omdat je dat niet altijd voor het kiezen hebt. Er zijn bij mij in de omgeving niet veel pensionstallen waar de paarden in de winter overdag voor langere tijd buiten worden gezet. Die er wel zijn, zijn voor mij te ver weg om te fietsen. Dus ik ben nu al heel blij dat het zo lang mooi weer blijft, en dat ze nu dus overdag nog lekker naar buiten gaan. Natuurlijk zie ik het liever anders, dus dat ze overdag buiten komen in de winter, maar ik heb daarvoor in de buurt geen geschikte pensionstal. Maar buiten dat heeft het paard het prima daar.
.
. En ja, dat mídden in de randstad
. Het heeft me overigens wel 5 jaar gekost om de perfecte plek te vinden.

Was enorm op stel en sprong verhuizen omdat Bis in zn uppie stond en compleet over zn theewater was, maar sta iig super 
Voor de rest... Tsja, ik had natuurlijk best enorme weilanden en een verwarmde kantine gewild, en een binnenbak en menweide, maar zeker met een hengst moet je concessies doen. Ben al heel erg blij dat er geen gezeur over hengsten is (andere 2 zijn ook hengsten), dat hij de hele dag buiten staat en altijd wat te knabbelen heeft.