ja ja Tentenkamp komt er weer aan. En ik heb dringent een winterjas nodig. die zijn dan meestal toch afgeprijst? Wie weet de echt datums.. en de aanbiedingen..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wilma1983 schreef:Ik was van plan te gaan ook voor een winterjas, maar aangezien ik vandaag op de Utrechtse Paarden Dagen was te Utrecht, heb ik ruzie gekregen met één van de directeuren!!
, we vertrekken wel vroeg hoor!!
:P slaapzakje mee !! warme chocomel, en dan gaan wij als eerste voor de deur liggen , leuk als we nog meer bokkers zien ! ik zal mijn crosstrui wel aan doen 9daar staat crossmonster 1 op) maar dan moet lou die van haar ook aan doen hoor !!
in Rotterdam. Ze zetten daar allemaal tenten neer, en verkopen behalve de aanbiedingen uit de advertentie nog een heleboel meer. Genoeg om het hele parkeerterrein mee te kunnen vullen.Kiara"]
[quote="Wilma1983 schreef:Ik was van plan te gaan ook voor een winterjas, maar aangezien ik vandaag op de Utrechtse Paarden Dagen was te Utrecht, heb ik ruzie gekregen met één van de directeuren!!
? En dat ze die daarom niet wil tegenkomen op het tentenkamp
Ik doe ook maar een gooi, maar zo lees ik het
. sharir schreef:hihihihi leuk als ik bokkers zie. jah ik ga ook vroegdan zijn de leuke dingentjes er nog
:P whahaha LOL