Wanneer besloten jullie een eigen paard te kopen...?
Het ras tinker staat mij heeel erg aan... maar voordat ik er 1 kan kopen ben ik denk ik al weer 10 jaar verder! Ik studeer nu en heb denk ik maandelijks niet genoeg geld over om te sparen
Dus dat zou betekenen dat ik als ik pas een tijdje aan het werk ben een paard kan kopen! Maar dat vind ik zo lang duren!
Ik heb nu wel hele leuke verzorgpony's en ik mag er ook alles mee doen wat ik wil! maar toch... een eigen paard (vooral tinker) lijkt me veel leuker!
Dus brandt los... hoe losten jullie zo'n probleem op?

:D:D

Heb eerst een tijdje krantjes bezorgt maar al vlug gingen ze mee betalen zodat ik voor mezelf ook nog eens iets kon kopen (wat dan weer vooral halsters werden
), en nu uiteindelijk betalen hun alles
" Okay, dan krijg je haar van ons, maar de rest betaal je zelf. En zo ben ik aan mijn schat gekomen
Ik heb van mijn 8 ste tot 21 gereden. Toen 5 a 6 jaar gestopt. Nadat ik weer was begonnen met het beleren van een jonge arabier van Jeannette hier op bokt. Kroop het bloed waar het niet gaan kon. En ik wilde toch iets van mezelf. Ik ben toen tegen Sandor aangelopen en het was liefde op het eerste gezicht
.. Maar dat komt meer door mezelf.
Ben gek van mooie spullen 
Nu maar hopen dat ik tegen die tijd nog leef en het nog de moeite waard is.