Mijn paard is vorige maand naar de tandarts geweest. Was voor mij allemaal nieuw, dus ik liet het maar over me heen komen.
Het probleem begon al bij de klem. Ze had een tussenmaat, waar geen gaatje zat dus zat hij te los en moest ik de zijkant beethouden zodat de klem niet dichtklapte op zijn arm. Geen idee dat dat zo snel kon dichtklappen, maar goed. Hij ging nog even voelen, enzovoort en haalde een vijl tevoorschijn. Ik had verwacht dat mijn paard er wel op zou reageren maar niet zo erg als dat ze deed. Ze raakte totaal in paniek, en rende alle kant op in haar stal al had ik haar nog vast en die klem ook nog. Toen is op verzoek van de tandarts mijn vader ook in stal komen staan, waardoor het voor haar allemaal te veel werd. Ze kwam haast omhoog, of ze viel bijna op dr kont en werkte totaal niet mee ookal probeerde ik haar te kalmeren met aaien, blijven praten en dat soort dingen. De tandarts zelf zei dat hij het zo niet kon afmaken, en het volgende week nog een keer zou proberen. En daarover zou hij bellen. Het stalpaardje, van de lesjes, moest ook nog gedaan worden maar had die dag een bobbel bij de kaak waardoor hij toen niks kon doen.
Éen week ging voorbij, de tweede, derde en vierde ook.. Toen heb ik zelf maar gebeld, waarop ik het excuus kreeg dat hij het nummer kwijt was (google?

Hij zei dat hij maandag 18:00 terug zou komen... Al weet ik niet of ik dit nog wil. Mijn gevoel zit er helemaal niet lekker bij.
En na dit hele verhaal is mijn vraag eigenlijk wat voor ervaring jullie hebben met tandartsen op de elektrische manier, en in de kliniek?
Bedankt voor het lezen.