Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
C_arola schreef:Ik zou voor stal 2 kiezen, heeft weidegang en het buiten regelen kun je overleggen met een stalgenoot om dit samen te doen. De een zet ze buiten de ander zet ze binnen.
Mocht je een smerig paard hebben of de stal vaker schoon willen hebben kun je er nog voor kiezen om de drollen en natte plekken er zelf uit te halen.
fresley schreef:2. Als op een zomerse-winterdag het goed weer is, zou ik smorgens voor mijn werk even naar stal rijden, paard buiten gooien en in de avond weer binnen zetten. Mits het dicht bij is!!
En een kleinere bak zou ik er wel voor over hebben..
Emma schreef:Ik zou ook voor stal 2 gaan, daar kunnen ze ook zomers het land op, en dat vind ieder paard toch wel heel fijn
Je komt toch wel elk dag bij je paard neem ik aan, dus dan lukt het vast ook wel om hem even buiten te zetten.
Gypsy schreef:Geen van beide. Ben jij nou gek zeg![]()
Gewoon rustig door blijven zoeken, uiteindlijk vind je echt wel wat je wilt.
Ik had bv als eis: Mijn paard staat 24/7 buiten of ik koop GEEN paard.
Binnen no time een geschikte stalling gevonden!
En dat is me nog een tweede keer gelukt, toen ik ging verhuizen een poosje terug. Gewoon wéér een stalling gevonden die aan mijn eisen voldoet.
Want iedereen roept hier wel leuk stal 2, omdat dat de minst erge van de twee lijkt. Maar ik lees tussen de regels door dat je paard dan in de winter zeker 23 uur per dag in een hokje van 3 bij 3 zit? Dat is vragen om een paard met gedragsproblemen, maar ook fysieke problemen, zo lang stil staan is niet goed voor ze.![]()
Niet proberen tussen de 2 kwaden te kiezen, gewoon doorzoeken. Succes!
YelaBrenda11 schreef:Je weet niet waar TS woont hé..wie weet wel in een grote stad. Dan héb je gewoon weinig keus,behalve dure ( en dus paardonvriendelijke stallen óf verwaarloosde landjes). Dus er kan nu wel geroepen worden dat er heus wel meer keus is,maar daar ben ik niet zo zeker van hoor! Al snap ik je antwoord wel hoor