Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KoudbloedKim schreef:Ik ging vroeger met vriendinnetjes altijd in onze straat bij deuren langs en dan vragen of we in ruil voor wat geld een klusje mochten doen.
Bijv. stofzuigen of in de tuin iets doen.
Ook gingen we af en toe met lootjes langs.. dan hadden we allemaal kleine prulletjes ingepakt en dan konden mensen in de straat voor een klein bedrag een lootje kopen en kregen ze iets terug.
Het verdiend natuurlijk niet veel, maar elk beetje is mooi meegenomen toch?
Succes!
kaatje77 schreef:Wat ga je doen als je pony ziek wordt?
Nog een paar jaar doorsparen en zorgen dat je genoeg geld bij elkaar hebt zou beter zijn......
kaatje77 schreef:Wat ga je doen als je pony ziek wordt?
Nog een paar jaar doorsparen en zorgen dat je genoeg geld bij elkaar hebt zou beter zijn......
C_arola schreef:Vraag aan familie of ze kleine klusjes voor je hebben die je kunt doen tegen een klein bedrag, vertel er gelijk bij dat het is om spullen voor je pony te kopen, vaak willen ze je dan wel helpen en geven soms nog een bedrag extra.
Verder kun je misschien naast je kamer opruimen andere klusjes doen voor je ouders waarvoor ze betalen. Ik neem aan dat ze je betalen voor je kamer opruimen zodat je sneller de spullen kunt kopen voor je pony, om je zo een beetje te helpen.
esmee_2001 schreef:met raporten gaat wel lukken ik sta gemideld een 9,3 dus dat zit wel goed maar niemand heeft sugesties en ik mag geen folderwijk heb er net naar gevraagt maar mijn moeder las ook dat het maaar heel weinig verdiendt