Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wendie1992 schreef:Gelukkig maar, ik schok al. Stel je eens voor dat ze het wel door zetten, dan gaat automatisch de stallings kosten flink omhoog voor zo'n stal van 4 bij 4. Dan worden paarden houden voor sommige mensen onbetaalbaar! en bovendien moetten veel stallen gaan sluiten!
Nou pfff moet er echt niet aan denken.
Caira schreef:Wendie1992 schreef:Gelukkig maar, ik schok al. Stel je eens voor dat ze het wel door zetten, dan gaat automatisch de stallings kosten flink omhoog voor zo'n stal van 4 bij 4. Dan worden paarden houden voor sommige mensen onbetaalbaar! en bovendien moetten veel stallen gaan sluiten!
Nou pfff moet er echt niet aan denken.
Nee, stel je voor dat je paard eens een beetje meer bewegingsruimte zou krijgen....
Caira schreef:Nee, stel je voor dat je paard eens een beetje meer bewegingsruimte zou krijgen....
Caira schreef:Dan is het toch geweldig dat ze dat soort dingen aan gaan pakken. Hier in het dorp ook, 4 sterren manege, en de paarden staan 24/7 365 dagen per jaar in een hokje van 3 bij 3.
@brainless, ik heb ook voor nood stallen staan, maar die zijn 4 bij 5
Caira schreef:Dan is het toch geweldig dat ze dat soort dingen aan gaan pakken. Hier in het dorp ook, 4 sterren manege, en de paarden staan 24/7 365 dagen per jaar in een hokje van 3 bij 3.
@brainless, ik heb ook voor nood stallen staan, maar die zijn 4 bij 5
antje_vip schreef:Als die wetten toch gaan komen moet de gemeente ook verplicht vergunningen geven om die stallen te mogen bouwen! Dan zou het misschien wel kunnen.
Mijn shettie staat in een stal van 4 x 4
max66 schreef:bij de manege waar mijn dochter lest, staan de paarden nog steeds in stands! Echt niet meer van deze tijd! Ik hoop dat dit snel veranderd, maar ben bang van niet (bij "onze" manege dan). Ze hebben geen geld en volgens mij is er ook geen plaats om 25 boxen te bouwen!