Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wij zitten nu ook al een tijdje met een peesprobleem, dus we zijn alleen maar aan het stappen over het harde, en het zou gewoon beter zijn voor haar als er wat minder gewicht op zou drukken. Ben benieuwd naar de reactie...
Voor een paar uurtjes is het niet nodig. Heb het gat wel groter gemaakt met een mesje, ze kan nu net iets beter eten maar krijgt nog steeds niet teveel binnen. Werkt erg goed !
Heb hier voorgekozen omdat ze na 1 week wei al ontzettend was aangekomen. Nu blijft ze netjes op gewicht, voer dan nog wel hooi bij als ze weer op de paddock staan.
baas, wat doe je me aan? Ik hóú van eten!
Bij het grazen aan de hand met masker werd mijn paardje alleen maar gefrustreerd, maar toen ik haar op het land zette met de korf nam ze al snel een paar happen. Heb het masker afgedaan en de volgende middag weer omgedaan zodat ze er een paar uurtjes mee kon staan.. toen ik 's avonds aan kwam zag ik haar van een afstandje wat twijfelend grazen. Toen ik naast haar stond zag ik het probleem.. ze had met haar bovenlip het masker opzij geduwd en op de een of andere manier haar mond OM de Greenguard heen gekregen. Ze stond dus met dat ding in haar mond. En gewoon dooreten he
Masker goedgehangen en ze heeft er prima mee gegeten.

)!
Zwart halster, met rubber onderstuk.
ik kan me er alleen zo moeilijk iets bij voorstellen door dat ene gaatje... maar het schijnt inderdaad toch zo te gaan, als ze het eenmaal gewend zijn! 
Ik stop er altijd een snoepje in, dus hij wilt dat ding graag om haha!
)
) en ook mee drinken. Ik heb overigens ook een gewoon stalhalster, wel met bontjes achter de oren en op de neus zodat het niet schuurt. Gaat echt prima