Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
secricible schreef:Een geit vind ik niets, dat is geen paard en wil hrm graag een paardenmaatje geven. Bovendien is een geit nog kleiner dan een shet dus dan moet de wei nog opnieuw bedraad worden en ik weet dat de potentiele nieuwe staleigenaar zijn eigen geiten 2jaar terug verkocht heeft omdat hij ze helemaal beu was. Ezel zou ook nog kunnen, maar weet niet of ik dat zou willen. Wel een goede optie om eens naar te kijken.
hotchocolat schreef:Shetten zijn wel kampioen uitbrekers (net als geiten). Een welshje. Ik weet niet hoe groot de stal is maar dan kunnen ze eventueel nog bij elkaar in stal.
evaac schreef:bij ons staat een welsh x quater met een bonte fries x kwpn maar die bonte lelt de welsh helemaal in elkaar..gevolg: wond op been, waardoor de welsh nu een week binnen moet staan(heeft nog nooit binnen gestaan!?) wat doen?
als we ze uit elkaar zetten draait de bonte door, en dendert hij door t touw heen..
Laaavo schreef:Ik zou geen ezel nemen!! Zij dragen de voor paarden gevaarlijke longwormen. Tenzij je heel goed ontwormt (Maar dan zou ik toch voor een ander weide maatje kiezen) kan dit erg fout gaan!! Ik zou eerder voor een shetje gaan?? Anders een schaap, die houden je wei mooi...