Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

: van die martingaaldingen aan de teugels bij dressuur. Een super uitgedroogd hoofdstel. En een hoofdstel waarvan veel passantjes ontbreken, en de riempjes dus klapperen of omgebogen zijn op het einde.
 : van die martingaaldingen aan de teugels bij dressuur. Een super uitgedroogd hoofdstel. En een hoofdstel waarvan veel passantjes ontbreken, en de riempjes dus klapperen of omgebogen zijn op het einde.                                                         
gekke_koei schreef:ik vind passier hoofdstellenmooi. en dan vooral de rondgenaaide..

Ben nu maar vast begonnen met sparen voor het rondgenaaide S&T hoofdstel. Tegen de tijd dat mijn paard daar aan toe is heb ik dat wel bij elkaar hoop ik
 Ben nu maar vast begonnen met sparen voor het rondgenaaide S&T hoofdstel. Tegen de tijd dat mijn paard daar aan toe is heb ik dat wel bij elkaar hoop ik 
 Op een paar oude longeerhoofdstelletjes na dan...
 Op een paar oude longeerhoofdstelletjes na dan...                                                         

)
 )