Citaat:Deze merrie met veulen staat in een weide te Wechelderzande naast de baan naar Malle!
Ze staat reeds weken te verkommeren, staat extreem mank en kan enkel waar ze staat eten en liggen, heeft extreem veel slijm uit haar mond en neus!
Volgens de verschillende buren zijn deze paarden hoogst waarschijnlijk van *** *********, deze is al verscheidene dagen niet te bereiken!
Politie van regio Turnhout, Voorkempen & Neteland alsook de Vlaamse dierenbescherming en Belgische landelijke inspectiedienst dierenwelzijn maar de eigenaar kan niet bereikt worden. Inmiddels zijn nog 3 andere dierenbeschermingen gecontacteerd.
De merrie is echt meer dood dan levend, dus deel dit album aub en laat ons zo de eigenaar of andere instanties bereiken!
De merrie staat nu nog altijd op diezelfde weide pijn te lijden en af te zien, help haar en deel dit album! Hoe meer mensen ervan weten hoe vlugger dit hopelijk wordt afgehandeld!
Nu heb ik haar gisteren 1/4de plakje droog hooi gegeven en daarna water aangeboden omdat ze niet bij de waterbron kan raken... Ik heb wel bang dat ze stikt in het hooi als ik haar meer geef omdat ze die slijmen blijft uitkuchen/ademen...
Nu vroeg ik mij af of jullie haar iets anders zouden geven? Ga zo meteen ook mijn DA bellen of zij nog tips heeft...
Misschien een beetje slobber ofzo?
OPGELET: foto is schokkend!
http://img.photobucket.com/albums/v703/ ... rie005.jpg
Voor meer foto's of de facebook-groep waar we alle info neerzetten ivm dit paard graag even een PB-tje