Ik heb even een klein probleem met mijn bijrijdster en ik vroeg me af wat jullie ervan vinden en aan zouden doen ?
Weet het wel wat ik zelf ga doen maar gewoon ff een mening want mijn broek zakt ervan af !
Ik heb dus sinds kort een bijrijdster gelof ik
wat wil nou het geval..... de eerste keer dat ik samen met haar had afgesproken was ze heel enthousiast en heeft ze gereden en had ik zoiets van ja dat gaat vast klikken. Maar het was het landseizoen en ik had er net een veulen bij dus het duurde even voordat er een volgende keer kwam. Al met al stond ze weer op stal en sprak ik met haar af...... nou goed weer enthousiast dus denk leuk. Nou toen kwam het de eerste keer dat ze weer zou gaan rijden belde ze af, dat werd twee keer in dezelfde week door pers. probl (kan gebeuren) Toen op zondag gereden en vervolgens hoor ik een week niets meer........ Na meer dan een week verder te zijn kreeg ik een sms en dan zou ze gister voor het eerst zeg maar alleen gaan.... nou oke prima ik was aan het werk had lekker een avondje voor mezelf (daar neem je tenslotte een bijrijdster voor) Maar goed ik had tegen haar gezegd van joh laat even weten hoe het is gegaan.... ik was aan het werk en het is altijd fijn te horen dat het goed is gegaan op een gegeven moment hoeft dat natuurlijk niet meer maar dat hoef ik verder niet uit te leggen lijkt mij...
Dus ik gister avond toch nog even naar stal om nog even met mijn veulen te tutten en niemand heeft haar dus gezien ???? Ik heb een sms gestuurd van joh hoe ging het vandaag?
Krijg ik terug ja goed heb alleen het sleuteltje in het kastje laten liggen...... maar het mooie is al mijn spullen staan nog net zo in het kastje als dat ik ze de avond daarvoor heb achter gelaten en geloof me je ziet het gewoon of er spullen gebruikt zijn ja of nee.
Dus ik heb vanmorgen een sms gestuurd wat ze nou eigenlijk had gedaan met haar..... eh gelongeerd was het antwoord.
Nou ik denk het dus niet !!!!!!! maar goed ik ben er klaar mee kansen genoeg gehad ik zoek iemand waar ik op kan bouwen en niet een die mijn paard de hele dag op stal laat staan. Wat betreft het sleuteltje blijft het me een raadsel waarom er enkel een los sleuteltje ligt dat doe je toch aan je sleutelbos lijkt me anders raak je dat toch kwijt !? denken jullie wat ik denk ?
Nou eh lang verhaal ik ben het ff kwijt en dan maar opzoek naar iemand die wel graag wil en die ik kan vertrouwen.
maar ik heb geen zin om en zeikerd te zijn snap ie het is niet leuk om een paard van iemand te rijden die altijd alles in de gaten ik vind als iemand goed is mag alles maar nu grrrrrrrrrr
ik laat me echt niet in de zeik nemen door iemand.
) van joh ga eerst lekker eens rijden en je gang dan kan je een beetje wennen en zij aan jou. En de dagen waren gewoon wel vast maar goed ik had de verkeerde persoon gewoon voor me !

)