Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amalarab schreef:Het is zomer, paarden willen sowieso graag grazen en nu helemaal. Is het een optie om meer grasland te regelen voor ze?
Angela schreef:Je zou het ook af kunnen zetten met van dat groene gevlochten gaas dat je op een rol kunt kopen. Daarvoor zet je dan ook nog stroomdraden.
beaversrun schreef:pmarenaFlinke klap stroom erop bij een blind paard,goed bezig!!
![]()
![]()
beaversrun schreef:pmarenaFlinke klap stroom erop bij een blind paard,goed bezig!!
![]()
![]()
beaversrun schreef:beaversrun schreef:pmarenaFlinke klap stroom erop bij een blind paard,goed bezig!!
![]()
![]()
Ik bedoel dat je dit soort 'goed' bedoelde adviezen NOOIT mag geven voor volledig blinde paarden.
Zeker niet als je het paard en de omgeving persoonlijk niet kent en de ervaring niet hebt.
En de zin Omdat hij blind is moet hij maar overal doorheen mogen denderen? 1x een goede klap en hij laat het wel uit zijn hoofd. Slaat kant nog wal. Er zijn meer mogelijkheden dan hem met zn staart in het stopcontact te steken.
lobbie19 schreef:Zit dit met stijgende verbazing te lezen! Ik ben het helemaal met beaversrun eens.
Ts, weet je paard hoe z'n wei er uitziet? Ik bedoel, waar het stroomdraad loopt enzo?
Shahazai schreef:Angela schreef:Je zou het ook af kunnen zetten met van dat groene gevlochten gaas dat je op een rol kunt kopen. Daarvoor zet je dan ook nog stroomdraden.
Dat is vragen om ongelukken....